Palveluehdot
MentorMind Oy
Päivitetty: 23. huhtikuuta 2025
Suosittelemme kaikkia asiakkaitamme lukemaan nämä palveluehdot huolellisesti ennen kuin he ostavat, käyttävät tai saavat käyttöönsä yrityksen palvelut.
1. Yleistä
1.1. Nämä palveluehdot koskevat seuraavat palvelut:
"Oman elämäni pomo – 8 viikon ohjelma + bonukset"
"Oman elämäni pomo - 12 viikon VIP valmennus"
"Million Dollar Mentor – 8 viikon ohjelma + bonukset"
"Million Dollar Mentor – 12 viikon VIP valmennus"
"Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa"
“MentorMind SaaS platform”
"Sisäpiiri"
"Sisäpiiri VIP"
Nämä palvelut hallinnoivat ja ylläpitää MentorMind Oy (3293831–9), jäljempänä "Yritys". "Asiakas" viittaa kaikkiin Yrityksen palveluiden ostajiin ja/tai käyttäjiin.
1.2. Nämä palveluehdot, jäljempänä "Ehdot", määrittelevät, miten Asiakas voi käyttää Yrityksen palvelut sekä siihen liittyviä materiaaleja ja sisältöjä. Tutustu näihin ehtoihin huolellisesti.
1.3. Ostamalla tai käyttämällä Yrityksen palvelut asiakas hyväksyy nämä Ehdot sellaisina kuin ne on esitetty ja sitoutuu niihin laillisesti.
2. Käyttö ja suostumus
2.1. Ostamalla tai käyttämällä Yrityksen palvelut Asiakas sitoutuu noudattamaan Yrityksen käyttöehtoja, tietosuojaseloste ja muita soveltuvia ehtoja.
2.2. Yrityksen palvelu ovat tarkoitettu vain käyttäjille, jotka ovat vähintään kahdeksantoista (18) vuotta vanhoja. Kuka tahansa alle 18-vuotias, joka rekisteröityy palveluun, käyttää sitä tai saa siihen pääsyn, toimii ilman lupaa, luvattomasti ja rikkoo näitä Ehtoja. Käyttämällä tai saamalla pääsyn palveluun, Asiakas vakuuttaa olevansa vähintään kahdeksantoista (18) vuotta vanha.
2.3. Ostamalla "Palvelut" -valmennusohjelman Asiakas saa yhtenä keskeisenä etuna kahdeksan viikon mittaisen ilmaisen pääsyn yksinoikeudelliselle yhteisöalustallemme. Tämä yhteisö on keskeinen osa oppimistasi ja kehitystäsi, tarjoten live-istuntoja, Q&A-mahdollisuuksia ja vuorovaikutusta muiden jäsenten kanssa, kaikki suunniteltu parantamaan kokemustasi ohjelman aikana.
Aktivoidaksesi ilmaisen yhteisöpääsysi, sinun on syötettävä luottokorttitietosi uudelleen alkuperäisen ostoksen jälkeen. Tämä prosessi ei käynnistä mitään maksuja, mutta se vaaditaan kahden ilmaiskuukauden yhteisöpääsyn avaamiseksi. Tämä järjestely on suunniteltu helpottamaan siirtymistäsi sujuvasti 49 euron kuukausitilaukseen alkuperäisen kahdeksan viikon jakson jälkeen, jos päätät jatkaa yhteisön resurssien hyödyntämistä. Jos päätät olla jatkamatta, voit peruuttaa tilauksen vaivattomasti nappia painamalla jäsenportaalissasi tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@mentormind.fi Jatkaminen ilmaisjakson jälkeen ei ole pakollista, ja rohkaisemme sinua tekemään päätöksen, joka parhaiten sopii jatkuviin oppimis- ja verkostoitumistarpeisiisi.
Hallinnoidaksesi tilaustasi, mukaan lukien peruutukset, käy yhteisömme laskutusportaalissa. Kirjaudu yhteisön laskutusportaaliin käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, jolla rekisteröidyit yhteisöön. Tämä portaali on tarkoitettu ainoastaan tilauksesi hallintaan sekä laskujen ja kuittien saamiseen.
2.5. Ostamalla MentorMind SaaS-palvelun asiakas saa keskeisenä etuna pääsyn MentorMindin SaaS-palvelualustaan. SaaS-palvelun hinta on 29 € kuukaudessa. Jos päätät olla jatkamatta, voit helposti peruuttaa tilauksesi klikkaamalla jäsenportaalissasi olevaa painiketta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@mentormind.fi. Jatkaminen ilmaisen jakson jälkeen ei ole pakollista, ja kannustamme sinua tekemään päätöksen, joka parhaiten vastaa jatkuvan oppimisen ja verkostoitumisen tarpeitasi. Voit hallinnoida tilaustasi, myös peruutuksia, yhteisön laskutusportaalissa. Kirjaudu yhteisön laskutus portaaliin käyttämällä samaa sähköpostiosoitetta, jolla rekisteröidyit yhteisöön. Tämä portaali on tarkoitettu ainoastaan tilauksesi hallintaan sekä laskujen ja kuittien vastaanottamiseen.
3. Hyvityskäytäntö
3.1. Yleiset tiedot
Suosittelemme kaikkia asiakkaitamme lukemaan tämän Hyvityskäytännön, jäljempänä "Käytäntö", huolellisesti ennen kuin he ostavat, käyttävät tai saavat käyttöönsä Yrityksen palvelut:
"Oman elämäni pomo– 8 viikon ohjelma + bonukset"
"Oman elämäni pomo- 12 viikon VIP valmennus"
"Million Dollar Mentor – 8 viikon ohjelma + bonukset"
"Million Dollar Mentor – 12 viikon VIP valmennus"
"Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa"
“MentorMind SaaS platform”
"Sisäpiiri"
"Sisäpiiri VIP"
Lue tämä Käytäntö kokonaisuudessaan ennen liittymistä. Kun uusi asiakas liittyy, Yritys haluaa, että asiakas pystyy suorittamaan ohjelman, toteuttamaan opitut asiat ja saamaan tuloksia ohjelmasta. Yritys tarjoaa 100% toimintaperusteisen takuun, joka edellyttää asiakkaan toimintaa ja sitoutumista siihen, mitä Yritys opettaa.
3.2. "Oman elämäni pomo - 8 viikon ohjelma + bonukset" hyvityskäytäntö
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas suorittaa koko ohjelman, täyttää kurssimoduulit, suorittaa työkirjat ja toteuttaa tehtävät ja voi toimittaa todisteet (esim. kuvakaappaukset, täytetyt työkirjat ja katsotut videot), että toiminnasta huolimatta ohjeet ja menetelmät eivät ole toimineet asiakkaalle (*esim. ei kokeiluasiakasta tai asiakaskontaktia saavutettu), asiakkaalla on oikeus pyytää jatko- tai lisäkäyttöä ohjelman jäsenalueelle ja yhteisöön.Jatko- tai lisäkäyttöä myönnetään niin kauan kuin asiakas on aktiivisesti yrittänyt saavuttaa tuloksia ja on täyttänyt ohjelman vaatimukset. Jatkuva pääsy tarkoittaa, että asiakas voi palata ohjelman materiaaleihin ja osallistua yhteisön tukiin, mukaan lukien viikoittaiset Q&A-istunnot, joissa hän voi esittää henkilökohtaisia kysymyksiä.Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet tehdystä työstä (esim. kuvakaappaukset) on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan käsitellä.
3.3. "Oman elämäni pomo - 12 viikon VIP valmennuksen" hyvityskäytäntö
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas osallistuu ohjelmaan ja täyttää VIP-valmennuksen lisäehdot, mutta ei saavuta tuloksia, hän voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä valmennuksen yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin.Asiakkaan tulee osallistua vähintään yhteen neljäsosaan (1/4) live-workshopeista. Tämä tarkoittaa, että osallistumisen tulee kattaa noin neljäsosan kaikista tarjolla olevista workshopeista.Asiakkaan on esitettävä vähintään kolme kysymystä viikoittain Slack-kanavalla.Jos asiakas täyttää nämä ehdot, mutta ei saavuta maksavia projekteja vähintään sijoittamansa summan verran, hän voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä valmennuksen yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin.Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää ja täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet vaaditusta osallistumisesta ja tehtävien suorittamisesta on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan lähettää.Pyynnön lähettämiseksi, lähetä sähköpostia Yritykselle osoitteeseenaiheella "Ohjelmatakuu" ja liitä ohjelmakohtainen suoritusmuoto sähköpostiin. Asiakas löytää ohjelmakohtaisen suoritusmuodon "Oman elämäni pomo" -jäsenalueen Lisämateriaaleista.Jos asiakas ei pane oppeja täytäntöön ohjelmassa, ja haluaa vain "tutustua" ohjelmaan, ja sen jälkeen pyytää hyvitystä – älä osta Yrityksen ohjelmia. Hyvityksiä ei myönnetä. Yrityksellä on laillinen oikeus perustaa käytäntöjä, jotka estävät koulutusmateriaalien varastamisen, koska suuri määrä ihmisiä yrittää varastaa Yrityksen koulutusmateriaaleja. Tarkennukseksi, hyvityksiä ei myönnetä.
3.4. "Million Dollar Mentor – 8 viikon ohjelma + bonukset" hyvityskäytäntö
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas suorittaa koko ohjelman, täyttää kurssimoduulit, suorittaa työkirjat ja toteuttaa tehtävät ja voi toimittaa todisteet (esim. kuvakaappaukset, täytetyt työkirjat ja katsotut videot), että toiminnasta huolimatta ohjeet ja menetelmät eivät ole toimineet asiakkaalle (=olet saanut myyntiä vähintään sijoittamasi summan verran), asiakkaalla on oikeus pyytää jatko- tai lisäkäyttöä ohjelman jäsenalueelle ja yhteisöön.Jatko- tai lisäkäyttöä myönnetään niin kauan kuin asiakas on aktiivisesti yrittänyt saavuttaa tuloksia ja on täyttänyt ohjelman vaatimukset. Jatkuva pääsy tarkoittaa, että asiakas voi palata ohjelman materiaaleihin ja osallistua yhteisön tukiin, mukaan lukien viikoittaiset Q&A-istunnot, joissa hän voi esittää henkilökohtaisia kysymyksiä.Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet tehdystä työstä (esim. kuvakaappaukset) on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan käsitellä.
3.5. "Million Dollar Mentor - 12 viikon VIP valmennus" hyvityskäytäntö
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas osallistuu ohjelmaan ja täyttää VIP-valmennuksen lisäehdot, mutta ei saavuta tuloksia, hän voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä valmennuksen yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin.Asiakkaan tulee osallistua vähintään yhteen neljäsosaan (1/3) live-workshopeista. Tämä tarkoittaa, että osallistumisen tulee kattaa noin kolmasosan kaikista tarjolla olevista workshopeista.Asiakkaan on esitettävä vähintään kolme kysymystä viikoittain Slack-kanavalla.Jos asiakas täyttää nämä ehdot, mutta ei saavuta myyntiä vähintään 10 000€, hän säilyttää pääsyn ohjelmaan, yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin, kunnes hän saavuttaa 10 000€ myynnin.Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet vaaditusta osallistumisesta ja tehtävien suorittamisesta on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan lähettää.Pyynnön lähettämiseksi, lähetä sähköpostia Yritykselle osoitteeseenaiheella "Ohjelmatakuu" ja liitä ohjelmakohtainen suoritusmuoto sähköpostiin. Asiakas löytää ohjelmakohtaisen suoritusmuodon "Million Dollar Mentor" -jäsenalueen Lisämateriaaleista.Jos asiakas ei pane oppeja täytäntöön ohjelmassa, ja haluaa vain "tutustua" valmennukseen, ja sen jälkeen pyytää hyvitystä – älä osta Yrityksen valmennusta. Hyvityksiä ei myönnetä. Yrityksellä on laillinen oikeus perustaa käytäntöjä, jotka estävät koulutusmateriaalien varastamisen, koska suuri määrä ihmisiä yrittää varastaa Yrityksen koulutusmateriaaleja. Tarkennukseksi, hyvityksiä ei myönnetä.
3.6. "Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa" -kurssin hyvityskäytäntö
Tässä kurssissa tarjoamme rahapalautuksen, mikäli asiakas voi osoittaa seuranneensa kaikkia kurssin vaiheita ja suorittaneensa vaaditut tehtävät ilman parannusta videoiden tai valokuvien taitotasossa. Rahapalautus myönnetään seuraavin ehdoin:• Asiakkaan on suoritettava koko kurssi, täytettävä kaikki kurssimoduulit, suoritettava kaikki tehtävät ja esitettävä todisteita suorituksista (esim. kuvakaappaukset, täytetyt työkirjat, katsotut videot).• Asiakkaan tulee esittää selkeät todisteet siitä, että kurssin menetelmät eivät ole johtaneet hänen taitotasonsa parantumiseen.• Rahapalautuspyyntö on tehtävä kirjallisesti asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa kurssin päättymisestä. Pyyntö tulee lähettää sähköpostitse osoitteeseenaiheella "Takuu: Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa".Ennen rahapalautuksen käsittelyä asiakkaan tulee täyttää ja toimittaa kaikki vaadittavat todisteet ja dokumentit, jotka osoittavat hänen aktiivisen osallistumisensa ja tehtävien suorittamisen kurssilla. Kun asiakas on toimittanut vaaditut todisteet ja ne on hyväksytty, rahapalautus prosessoidaan.
3.7. MentorMind SaaS platform
Haluamme, että kaikki uudet asiakkaat ovat innoissaan yhteistyöstä kanssamme. Tämän vuoksi tarjoamme täyden hyvityksen ilman kysymyksiä kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa ensimmäisestä MentorMind SaaS-asiakkuudesta. Lähetä vain sähköpostia osoitteeseen info@mentormind.fi kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa rekisteröitymisestäsi ja kerro meille, että peruutat tilauksesi. Tämän jälkeen kaikkia maksuja ei palauteta, eikä osittain käytetyistä tilauksista myönnetä hyvityksiä tai hyvityksiä. Peruutuksen jälkeen sinulla on edelleen pääsy alustaan nykyisen laskutusjaksosi loppuun asti. Pidätämme oikeuden evätä hyvitykset kaikilta, jotka käyttävät tätä hyvityskäytäntöä väärin.
3.8. Sisäpiiri
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas suorittaa koko ohjelman, täyttää kurssimoduulit, suorittaa työkirjat ja toteuttaa tehtävät ja voi toimittaa todisteet (esim. kuvakaappaukset, täytetyt työkirjat ja katsotut videot), että toiminnasta huolimatta ohjeet ja menetelmät eivät ole toimineet asiakkaalle (=olet saanut myyntiä vähintään sijoittamasi summan verran), asiakkaalla on oikeus pyytää jatko- tai lisäkäyttöä ohjelman jäsenalueelle ja yhteisöön. Jatko- tai lisäkäyttöä myönnetään niin kauan kuin asiakas on aktiivisesti yrittänyt saavuttaa tuloksia ja on täyttänyt ohjelman vaatimukset. Jatkuva pääsy tarkoittaa, että asiakas voi palata ohjelman materiaaleihin ja osallistua yhteisön tukiin, mukaan lukien viikoittaiset Q&A-istunnot, joissa hän voi esittää henkilökohtaisia kysymyksiä. Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet tehdystä työstä (esim. kuvakaappaukset) on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan käsitellä.
3.9. Sisäpiiri VIP
Asiakas ei ole oikeutettu rahapalautukseen. Sen sijaan, jos asiakas osallistuu ohjelmaan ja täyttää VIP-valmennuksen lisäehdot, mutta ei saavuta tuloksia, hän voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä valmennuksen yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin. Asiakkaan tulee osallistua vähintään yhteen neljäsosaan (1/3) live-workshopeista. Tämä tarkoittaa, että osallistumisen tulee kattaa noin kolmasosan kaikista tarjolla olevista workshopeista.Asiakkaan on esitettävä vähintään kolme kysymystä viikoittain Slack-kanavalla.Jos asiakas täyttää nämä ehdot, mutta ei saavuta myyntiä vähintään 10 000€, hän säilyttää pääsyn ohjelmaan, yhteisöön ja viikoittaisiin Q&A-istuntoihin, kunnes hän saavuttaa 10 000€ myynnin.Ennen kuin asiakas voi pyytää jatko- tai lisäkäyttöä, hänen tulee täyttää kaikki kriteerit, jotka on asetettu Ohjelman valmistumislomakkeessa. Kun lomake on täytetty, merkitty valmiiksi ja todisteet vaaditusta osallistumisesta ja tehtävien suorittamisesta on ladattu, vasta sitten pyyntö voidaan lähettää. Pyynnön lähettämiseksi, lähetä sähköpostia Yritykselle osoitteeseenaiheella "Ohjelmatakuu" ja liitä ohjelmakohtainen suoritusmuoto sähköpostiin. Asiakas löytää ohjelmakohtaisen suoritusmuodon "Sisäpiiri VIP" -jäsenalueen Lisämateriaaleista.Jos asiakas ei pane oppeja täytäntöön ohjelmassa, ja haluaa vain "tutustua" valmennukseen, ja sen jälkeen pyytää hyvitystä – älä osta Yrityksen valmennusta. Hyvityksiä ei myönnetä. Yrityksellä on laillinen oikeus perustaa käytäntöjä, jotka estävät koulutusmateriaalien varastamisen, koska suuri määrä ihmisiä yrittää varastaa Yrityksen koulutusmateriaaleja. Tarkennukseksi, hyvityksiä ei myönnetä.
4. Immateriaalioikeudet
4.1. Yrityksellä on täydet immateriaalioikeudet ja IPR-oikeudet kaikkeen sisältöön, joka on luotu palveluiden toteuttamiseksi. Yrityksen palvelut ovat Yrityksen yksinomaista omaisuutta, ja sitä suojaa tekijänoikeus-, tavaramerkki- ja IPR-lait.
4.2. MentorMind SaaS: Asiakas säilyttää omistusoikeuden kaikkeen omaan aineistoonsa (tiedostot, liitteet, yrityssalaisuudet jne.), jonka asiakas lataa MentorMind SaaSiin, eikä yrityksellä ole niihin oikeuksia ilman erillistä kirjallista sopimusta.
4.3. Kaikki palveluiden käytön kautta syntyvä immateriaaliomaisuus (paitsi 4.2. mainittu) kuuluu yksinomaan Yritykselle. Asiakas sitoutuu olemaan varastamatta tai väärinkäyttämättä Yrityksen immateriaaliomaisuutta millään tavalla.
4.4. Yritys suhtautuu vakavasti immateriaaliomaisuutensa ja lisensoitujen materiaalien suojaamiseen. Luvaton jäljentäminen, levittäminen tai muokkaaminen lisensoitua sisältöämme on ehdottomasti kielletty. Näiden ehtojen rikkominen voi johtaa oikeustoimiin oikeuksiemme ja lisensoitujen materiaaliemme koskemattomuuden turvaamiseksi. Käyttämällä tai saamalla pääsyn lisensoituun sisältöömme, käyttäjät sitoutuvat noudattamaan soveltuvaa lisenssisopimusta ja kunnioittamaan asetettuja rajoja, jotka on tarkoitettu suojaamaan lisenssinantajan oikeuksia. Jos Asiakas rikkoo 4.3 jakson ehtoja, Asiakas sitoutuu maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset per rikkomus.
5. Henkilökohtainen vastuu ja riskinotto
5.1. Asiakas suostuu käyttämään omaa harkintaansa käyttäessään Yrityksen palvelut ja Asiakas suostuu siihen, että hän käyttää palvelua omalla vastuullaan. Yrityksen palvelut on tarkoitettu vain tiedotus- ja koulutustarkoituksiin. Asiakas ymmärtää ja hyväksyy, että kaikki riskit ovat Asiakkaan kannettavissa, eikä tuloksia taata millään tavalla Yrityksen palveluiden yhteydessä. Palvelun päätarkoitus on pääasiassa tarjota Asiakkaalle koulutusta ja riittäviä työkaluja, jotka auttavat Asiakasta tekemään järkeviä päätöksiä.
6. Vastuuvapauslauseke
6.1. Yrityksen palvelut on tarkoitettu vain tiedotus- ja koulutustarkoituksiin. Sovellettavan lain sallimissa rajoissa me nimenomaisesti suljemme pois kaiken vastuun mistä tahansa suorista, epäsuorista tai seurannaisvahingoista, joita Asiakas tai muut voivat kohdata palvelun yhteydessä, mukaan lukien rajoituksetta kaikki vastuut onnettomuuksista, viivästyksistä, vammoista, vahingoista, menetyksistä, kuolemasta, menetetyistä voitoista, henkilökohtaisista tai liiketoiminnan keskeytyksistä, väärinkäytöksistä tiedoissa, fyysisistä tai henkisistä sairauksista, tiloista tai ongelmista, fyysisistä, henkisistä, emotionaalisista tai hengellisistä vammoista tai vahingoista, tulojen tai liikevaihdon menetyksistä, liiketoiminnan, voittojen tai sopimusten menetyksistä, odotettujen säästöjen menetyksistä, tietojen menetyksistä, liikearvon menetyksistä, hukkaan heitetystä ajasta ja mistä tahansa muusta vahingosta tai menetyksestä, riippumatta siitä, aiheutuiko se huolimattomuudesta, sopimusrikkomuksesta tai muusta syystä, vaikka se olisi ennakoitavissa. Asiakas nimenomaisesti tunnustaa ja suostuu siihen, että hän ei ole vastuussa minkään muun ohjelman, tuotteen, palvelun tai ohjelma-aineiston osallistujan tai käyttäjän, mukaan lukien Asiakas itse, herjaavasta, loukkaavasta tai laittomasta käytöksestä.
6.2. Oikeudellinen ja taloudellinen vastuuvapauslauseke. Yrityksen "Palvelut" ei tule käsittää tai luottaa millään tavalla liiketoiminta-, talous- tai oikeudellisena neuvona. Palvelun kautta tarjottavat tiedot eivät ole tarkoitettu korvaamaan ammattimaisia neuvoja, joita Asiakkaan oma kirjanpitäjä, lakimies tai talousneuvoja voi tarjota. Yritys ei anna taloudellista tai oikeudellista neuvontaa millään tavalla. Asiakkaita kehotetaan neuvottelemaan omien kirjanpitäjiensä, lakimiestensä tai talousneuvojiensa kanssa kaikista heidän tulojaan ja verojaan koskevista kysymyksistä ja huolista heidän erityistilanteessaan. Asiakas suostuu siihen, että Yritys ei ole vastuussa Asiakkaan tuloista, liiketoimintapäätösten onnistumisesta tai epäonnistumisesta, rahoitustilanteen paranemisesta tai heikkenemisestä tai mistään muusta seurauksesta, joka voi aiheutua tiedoista, joita Asiakkaalle on esitetty palvelun kautta. Asiakas on yksin vastuussa omista tuloksistaan.
6.3. Tulotakuu. Asiakas tunnustaa, että Yritys ei ole eikä anna mitään esityksiä etuja, tulevia tuloja, kuluja, myyntivolyymiä tai mahdollista kannattavuutta tai tappiota koskevista seikoista, jotka voivat johtua Asiakkaan osallistumisesta palveluun. Yritys ei voi eikä takaa, että Asiakas saavuttaa minkään tietyn tuloksen, positiivisen tai negatiivisen, taloudellisen tai muun, käyttämällä palvelua, ja Asiakas hyväksyy ja ymmärtää, että tulokset vaihtelevat yksilöittäin. Me nimenomaisesti kiellämme vastuun millään tavalla Asiakkaan valinnoista, toimista, tuloksista, käytöstä, väärinkäytöstä tai käyttämättä jättämisestä saaduista tai hankituista tiedoista "Palvelut" -palvelun kautta. Asiakas suostuu siihen, että tulokset ovat täysin hänen omiaan, eikä me ole vastuussa millään tavalla hänen tuloksistaan. Yritys ei ota vastuuta Asiakkaan liiketoiminnan menestyksestä tai epäonnistumisesta.
6.4. Virheet ja puutteet. Emme anna mitään takuuta tai vakuutusta tiedon tarkkuudesta, ajantasaisuudesta, suorituskyvystä, täydellisyydestä tai soveltuvuudesta Yrityksen "Palvelut" -palvelussa. Olemme pyrkineet esittämään Asiakkaalle mahdollisimman tarkat ja ajantasaiset tiedot, mutta koska tieteellinen tutkimus kehittyy jatkuvasti, emme voi olla vastuussa sisältömme tarkkuudesta. Asiakas tunnustaa, että tällaiset tiedot voivat sisältää epätarkkuuksia tai virheitä, emmekä me ole vastuussa mistään tällaisista epätarkkuuksista tai virheistä lain sallimissa rajoissa.
7. Vahingonkorvaus ja vastuunrajoitus
7.1. Vahingonkorvaus. Asiakas sitoutuu kaikissa tilanteissa puolustamaan, korvaamaan ja pitämään Yrityksen sekä kaikki Yrityksen yhteistyökumppanit, agentit, urakoitsijat, johtajat, osakkeenomistajat, työntekijät, yhteistyökumppanit, seuraajat, siirronsaajat, määräysvallan saaneet ja lisenssinhaltijat, soveltuvilta osin, vahingoittumattomina kaikilta vaatimuksilta, toimenpiteiltä, vahingoilta, vastuilta, kustannuksilta ja kuluilta, mukaan lukien oikeudelliset kulut ja menot, jotka aiheutuvat Yrityksen palvelun käytöstä tai Asiakkaan rikkomuksesta mitä tahansa näissä Ehdoissa tai muussa sopimuksessa Yrityksen kanssa asetettua velvoitetta, takuuta, esitystä tai sopimusehtoa vastaan.
7.2. Vastuunrajoitus. Yritys ei ole millään tavalla vastuussa tiedoista, tuotteista tai materiaaleista, joita Asiakas pyytää tai saa Yrityksen palvelun kautta tai sen yhteydessä. Yritys ei ota vastuuta onnettomuuksista, viivästyksistä, vammoista, vahingoista, menetyksistä, kuolemasta, menetetyistä voitoista, henkilökohtaisista tai liiketoiminnan keskeytyksistä, väärinkäytöksistä tiedoissa, fyysisistä tai henkisistä sairauksista, tiloista tai ongelmista tai muista seikoista, johtuen mistä tahansa teosta tai laiminlyönnistä keneltä tahansa tai miltä tahansa liiketoiminnalta, olivatpa ne omistajia, henkilökuntaa, agentteja, yhteistyökumppaneita, urakoitsijoita, toimittajia, yhteistyökumppaneita tai muita, jotka ovat yhteydessä meihin. Yritys ei ota vastuuta mistään omistajista, henkilökunnasta, agenteista, yhteistyökumppaneista, urakoitsijoista, toimittajista, yhteistyökumppaneista tai muista, jotka osallistuvat Yrityksen palvelun tarjoamiseen millään tavalla tai missään paikassa. Jos Asiakas käyttää palvelua tai mitä tahansa muuta tietoa, jota me tarjoamme tai joka liittyy meihin, me emme ota vastuuta.
7.3. Vaatimusten hylkääminen. Yritys ei missään tapauksessa ole velvollinen korvaamaan suoria, epäsuoria, erityisiä, satunnaisia tai seuraamuksellisia vahinkoja kenellekään palvelun käytöstä tai luottamuksesta Yrityksen palveluun tai siihen liittyviin tahoihin millään tavalla, ja Asiakas vapauttaa täten Yrityksen kaikista vaatimuksista; mukaan lukien rajoituksetta ne, jotka liittyvät menetettyihin voittoihin, henkilökohtaisiin tai liiketoiminnan keskeytyksiin, henkilövahinkoihin, onnettomuuksiin, väärinkäytöksiin tiedoissa tai mihin tahansa muuhun menetykseen, fyysiseen tai henkiseen sairauteen, tilaan tai ongelmaan tai muuhun, vaikka Yritys olisi nimenomaisesti neuvottu tällaisten vahinkojen tai vaikeuksien mahdollisuudesta.
8. Asiakkaiden käyttäytyminen
8.1. Asiakas suostuu olemaan käyttämättä Yrityksen palvelut tavalla, joka aiheuttaa tai todennäköisesti aiheuttaa palvelun keskeytymisen, vahingoittumisen tai heikentymisen millään tavalla. Asiakas ymmärtää olevansa yksin vastuussa kaikista sähköisistä viestinnöistä ja sisällöistä, jotka lähetetään Asiakkaan tietokoneelta tälle verkkosivustolle ja sen sisällölle sekä Yritykselle.
8.2. Asiakkaan on käytettävä Yrityksen palvelut vain laillisiin tarkoituksiin.
8.3. Ennen kuin Asiakas ostaa ja osallistuu Yrityksen palvelut, Asiakkaan on arvioitava omat ammatilliset olosuhteensa, mukaan lukien mahdolliset olemassa olevat työsopimukset, varmistaakseen, että hänellä on lupa osallistua ohjelmassa esitettyyn freelancertyöhön. Asiakas tunnustaa, että on hänen velvollisuutensa varmistaa, ettei mitään laillisia rajoituksia tai työnantajan politiikkoja estä häntä osallistumasta.
8.4. Asiakkaan on kielletty aiheuttamasta haitallista vaikutusta, puhumasta pahaa verkkoseminaarien aikana tai muissa verkko- tai offline-tilaisuuksissa, keskusteluissa, yhteisöissä, foorumeissa jne. Asiakas sitoutuu olemaan aiheuttamatta negatiivista vaikutusta Yrityksen palveluista tietokoneviruksilla tai muilla haitallisilla tai samankaltaisilla tietokonekoodeilla, eikä toistamaan, kopioimaan tai jälleenmyymään mitään osaa Yrityksen palvelusta tavalla, joka ei ole näiden Käyttöehtojen tai minkään muun Yrityksen kanssa tehdyn sopimuksen mukainen. Jos Asiakas rikkoo 8.3 jakson ehtoja, Asiakas on velvollinen maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset per rikkomus.
8.5. Yritys on kaikkien palveluiden immateriaalioikeuksien ja lisenssioikeuksien omistaja. Ostamalla tai käyttämällä Yrityksen palvelut Asiakas sitoutuu pitämään kaiken palvelun sisällön luottamuksellisena eikä jakamaan sitä kenenkään kanssa. 8.4 jakson ehtojen rikkomisesta Asiakas on velvollinen maksamaan Yritykselle 20 000 euron vahingonkorvaukset.
9. Viestintäkäytännöt ja jäsenen vastuu
Olemme sitoutuneet tarjoamaan turvallisen ja tukevan ympäristön kaikille jäsenillemme. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi on välttämätöntä, että kaikki jäsenet noudattavat seuraavia sääntöjä yhteisömme sisäisessä ja ulkoisessa vuorovaikutuksessa:
9.1. Yhteisön ulkopuolisen viestinnän rajoitukset: Jäsenet eivät saa jakaa henkilökohtaisia yhteystietojaan (kuten puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita) eivätkä muodostaa ulkopuolisia viestintäryhmiä (kuten WhatsApp-ryhmiä) yhteisön alustan kautta tapaamiensa henkilöiden kanssa.
9.2. Markkinointikielto: Jäseniltä kielletään minkä tahansa tuotteen tai palvelun markkinointi yhteisön alustalla ilman Skilla Freelancing Oy:n nimenomaista lupaa.
9.3. Sakot rikkomuksista: Mikäli jäsen rikkoo näitä viestintäkäytäntöjä, häntä odottaa 20 000 euron suuruinen sakko.
10. Sopimuksen päättäminen
10.1. Yrityksellä on oikeus irtisanoa Asiakkaan palvelun käyttöoikeus sekä nämä käyttöehdot, jos seuraavat tapahtumat toteutuvat:
10.2. Asiakas hyväksyy, että Yrityksellä voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun Palvelut ja rajoittaa, keskeyttää tai irtisanoa Asiakkaan sopimuksen ilman hyvitystä tai kuukausimaksujen anteeksiantoa, jos Asiakas tulee häiritseväksi tai rikkoo näitä Käyttöehtoja.
10.3. Asiakas hyväksyy, että yhtiö voi oman harkintansa mukaan lopettaa palvelun tapauskohtaisesti hyvityksen kanssa tai ilman hyvitystä, jos asiakas aiheuttaa kohtuutonta haittaa yhtiölle käynnistämällä useita hallinnollisia tapauksia viranomaisten kanssa ilman laillista perustetta, esittämällä epäasialliset ja negatiiviset kommentit yhtiön palveluista julkisesti tai sosiaalisessa mediassa tai levittämällä harhaanjohtavia vääriä tietoja yhtiöstä yleisölle tai muille asiakkaille tai viranomaisille.
11. Tietosuoja
11.1. Yritys suosittelee kaikkia asiakkaitaan lukemaan huolellisesti Yrityksen tietosuojaseloste läpi ennen kuin he ostavat, käyttävät tai saavat käyttöönsä Yrityksen palvelut.
11.2. Lisätietoja siitä, miten Yritys käsittelee henkilötietoja, löytyy Yrityksen virallisesta tietosuojaselosteesta: https://www.mentormind.fi/tietosuojaseloste.
12. Vahingot ja korvauslauseke
12.1. Yritys ei ole vastuussa liiketoiminnan voittojen menetyksestä tai muista vastaavista vahingoista. Yritys ei korvaa välilliset vahingot, jotka riippuvat Asiakkaasta tai muusta kolmannesta osapuolesta.
13. Sovellettava laki ja riidanratkaisut
13.1. Näihin ehtoihin sovelletaan ja niitä tulkitaan Suomen lakia noudattaen. Kaikki näistä käyttöehdoista tai niiden rikkomisesta, irtisanomisesta tai pätemättömyydestä johtuvat tai niihin liittyvät riidat tai vaatimukset ratkaistaan lopullisesti Helsingin käräjäoikeudessa. Oikeudenkäynnin kieli on englanti.
14. Asiakasvalitukset
14.1. Kaikki asiakasvalitukset tulee ensisijaisesti ohjata Yrityksen viralliseen asiakasvalituspostiin: info@mentormind.fi.
14.2. Jos Asiakas ei ole tyytyväinen Yrityksen päätökseen Asiakkaan valituksesta, Asiakas voi kääntyä Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston ("KKV") puoleen heidän verkkosivustollaan: https://www.kkv.fi/en/.
15. Palveluehtojen muutokset
15.1. Asiakas tunnustaa ja suostuu siihen, että Yrityksellä on yksinoikeus tehdä kirjallisia muutoksia näihin Palveluehtoihin.